Svar på några frågor

Nu blir det ett antal frågor som jag ska besvara. Läs om din fråga är med (annars får du ställa den igen! :))



Undertecknaren "oth <3" hade några frågor till mig:

1. En av mina största drömmar är att besöka Wilmington när skådespelarna är där, men det verkar aldrig som att det kommer hända. Jag har försökt att övertala mina föräldrar men det går inte så bra.. Har du något tips hur jag kan ta mig dit?

Svar:
Hej "oth <3"!
Att åka till Wilmington är dyrt, men behåll hoppet och se det ändå som att du kan åka när OTH inte längre spelas in där. Det är nämligen en jättevacker stad och de flesta inspelningsplatserna finns länge kvar även efter inspelning. :D Jag håller tummarna att du tar dig dit någon gång! :D

2. I säsong 3 så träffar Peyton Ellie hennes biologiska mamma rätt så mycket och jag undrar om du vet vart stället där Ellie bor spelas in?



Japp, det vet jag! =) Ellies hus är vid korsningen av 5th och Walnut street (Grönt hus).

Svar:

3. Skulle du kunna tänka dig att bo i Wilmington i framtiden? Om du skulle vilja det, varför? Om inte, varför? :).

Svar:
DEFINITIVT!! Självklart finns det svårigheter och nackdelar med att bo i USA som kostnad för sjukvård, greencard m.m., men jag föll pladask för Wilmington när jag åkte dit eftersom staden är urmysig och jättevacker så min dröm är att bo och jobba där! :D Läs mer om varför i texten om mig på OTH-sajten (klicka).


flickaneemelie ville veta:

hur många år har dom spelat in one tree hill, sen sägong 1 ?

Svar:
One Tree Hill började spelas in år 2003, så de är inne på 8e året nu. =)


Sista frågan kommer från undertecknaren Ida:

Åh va roligt med en OTH blogg :)
Jag och min pojkvän har följt det som besatta den senaste tiden! Nu är vi i mitten av säsong 7, men vi är lite besvikna på att Lucas och Peyton inte är med längre. Tänkte bara fråga ifall du tror eller vet om dem kommer komma tillbaka längre fram i serien? :) 



Svar: 
Hej Ida! Vad kul att du har hittat till min blogg och att du också gillar OTH! :D
Se den här intervjun för att få svaret på om Lucas och Peyton kommer tillbaka till Brookes bröllop. Något mer vet ingen än så länge. :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0