Svar på Vendelas fråga

Vendela Andersson skrev så här till mig:

Hej (: Vilken del i One Tree hill tycker du är jobbigast? Själv tycker jag det är jobbigast när Haley lämnar nathan i säsong 2 och åker på tuné, gråter alltid lika mycket :/

Svar: Jag har många jobbiga scener i OTH, och ska lista några av dem imorgon. Håll utkik då! :) Ett helt avsnitt jag älskar och blir tårögd över scenerna med Lucas och Peyton är avsnitt 17, säsong 6, när de har fått veta att hon kan dö om hon behåller barnet. Jag älskar de scenerna, men de är så sorgliga. Särskilt när Peyton pratar om att Lucas kan uppfostra barnet ensam, med hjälp av Brooke, Haley och Nathan... Jag blir tårögd bara jag skriver om det.




Här är en video jag gjorde på det avsnittet en gång:

Video (Klicka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0