Wilmington restips

Ojoj, vad längesedan jag var i Wilmington ("Tree Hill") känns det som.

Nu låter det som att det var 3 år sedan, när det faktum bara var i slutet av september förra året. haha. Så det var inte SÅ längesedan, men jag är glad att jag tog mycket kort därifrån att ha som minne. GÖR DET om du åker dit! :D Se till att säga allting du vill säga, ta alla kort, videor, och NJUUUT! :D
Jag åkte dit i september 2010, den 21a. Flög till Charlotte och tog hyrbil därifrån. Allt var värt pengarna! Bo på ett billigt hotell som ändå är centralt, det gjorde jag.
Läs mina dagbokstexter som du hittar på http://kanal5.se/onetreehill.
Har du frågor? Maila mig på [email protected].
Bilder finns här på bloggen, under kategorien "Wilmington" och månader december 2010 och januari 2011 (då jag lade in bilderna).
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0