Fredag 1 oktober


Tog en till, bättre, bild, på gatan där Nathan och Haley gick och
pratade om skilsmässa i säsong 3. (Vid hörnet ser du början av huset
där Clothes over Bros finns)


Här utspelade sig scenen där Nathan och Haley först sa "Jag älskar dig".
Det fanns 2 bänkar att välja på, som låg nära varandra, men jag tyckte
det såg ut att vara rätt plats.


Bänken.


Riverwalk + kända OTH-bron i bakgrunden. Tog ofta kort på detta,
så jag vet att det varit på bild tidigare, men det ÄR ju så fint.


"I don't wanna be anything other than mmeee......"


"Don't say I never gave you anything".
Bordet där Nathan gav Haley ett armband i säsong 1.


Jag på River-Court. AWESOME! En sjuk känsla av att vara där... Det
är mindre i verkligheten än det ser ut på tv.


Downtown, sett från River-Court (del 1)


Downtown, sett från River-Court (del 2)


Jag på River-Court


Båten som ofta syns från River-court (det var den båten Nathan och
Chris var på när de spelade poker mot en dvärg, en transvestit och
2 poliser). Det var även på dessa stenar som Jamie stod på när han
skröt för sina kompisar efter att han var på Haleys turné i säsong 7.


Lite mer på avstånd.


Känt hus man ser i bakgrunden samt bänken de ofta sitter på. Nu stod
den inte just bredvid River-Court som man får uppfattningen att den
gör i tv (säkert går den att flytta), men den stod rätt nära :-)


Självklart skulle jag, liksom många andra fans hade gjort, skriva på
stolpen!

Kommentarer
Anonym

Hej! Häftigt att du har varit där och du har en bra blogg! :) Men jag upptäckte en sak att jag inte känner igen bron på bilden. Då insåg att det är tyvärr fel bro.



OTH Bridge:



http://bridgehunter.com/nc/new-hanover/1290033/



Kram!

2011-01-06 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0