Gårdagens avsnitt

Vad tyckte ni om avsnittet?
Själv måste jag säga att jag gillar det. Det är spännande och dramatiskt utan att innehålla psychos, och det var lagomt mycket drama på olika sätt, med CoBs problem och Clay och Quinn på sjukhus. Det gjorde också att Brooke fick visa sin trogna vänskap gentemot Haley genom att sätta henne i första hand.
Julian och Jamie var också så fina tillsammans där då de spelade baseball... Jag gillar deras vänskap! Kul att Julian får en mer ansvarsfull roll gentemot någon annan än Brooke (och Alex) och sitt arbete. Hoppas att man får se mycket av Julian och Jamie.
Vad tror ni kommer hända mellan Mouth och Millie nu då? Kommer de komma varandra närmare igen? Bryr du dig om dem alls? Jag tycker det är intressant att se vad som händer mellan dem, men å andra sidan har jag gillat alla Mouths flickvänner.
Som jag sa åt honom, som du kan läsa om i dagbokstexterna, så vill jag att Shelly kommer tillbaka. Jag tycker det vore kul om han fick träffa henne igen och få se vart hon är nu i livet.
Det vore också kul att se Felix och Anna, vad de gör nu... Michael Copon som spelade Felix gör ju en del filmer nu, och mycket musik. Så han kanske kan komma in som artist på Red Bedroom Records??

Kommentarer
Joanna

Jag tyckte avsnittet var jättebra igår, och tur att det finns på kanal 5 så man kan kolla igen om man vill :D



Sv: Tack så mycket för tipsen, var jättesnällt att du svarade, har faktiskt prövat greatstuffy.com och det funkade kanon! :)

2011-01-17 22:27:36
http://joannagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0