Onsdag 29 september


Vi började med att besöka flygplatsen. Här har det hänt MYCKET i OTHs
historia. Brooke hämtade Angie, Brooke lämnade Angie, Lucas och Peyton
blev tillsammans igen, Rachel och Mouth flög iväg (och dansade här på
flygplatsen), Karen kom hem och blev välkomnad av Lucas... m.m.
Det finns nog fler rum på flygplatsen, men mycket från säsong 5-6 hände
just i det här rummet. Därför var det mäktigt att komma in dit för mig.


Den här skylten ("Welcome to Southeastern North Carolina") syns när
Lucas och Brooke går ut efter att Brooke tagit farväl av Angie.


Det står inte i dagbokstexten men vi besökte också Nathan och Haleys
nuvarande hus (som syns från utsidan i säsong 7, avsnitt 8).


...Likaså Jakes hus från då han bodde i Tree Hill. I säsong 1 sitter han
på trappstegen när Lucas går förbi, i det avsnittet som Lucas får veta
om Jenny.


I säsong 4 får vi se Whiteys hus. Det är detta. :-)


Regnig bild (det regnade), men ni ser i alla fall att det är Nathan och
Haleys hus från säsong 5-6. Den här sidan av huset syns bland annat
i avsnittet där Jamie fyller år (och scenen när Brooke kommer dit).


...också en välbekant del av huset.


Den här grinden gick Jamie igenom i samma avsnitt (och scen) som vi
först får bekanta oss med Carrie. Som bara var Nanny Carrie
på den tiden... :P Vi såg en liten (LITEN!) del av poolen där vi stod med
bilen, men jag ville inte gå in och fråga om vi fick se den. Allt kändes
så nog, bara av att se huset. Jag var supernöjd!

Kommentarer
Alice

Hej! vilken underbar resa du har gjort, det verkar vara så grymt häftigt och se! detta har också varit min dröm sedan serien startade, och nu får förhoppningsvis äntligen uppleva den! Jag har ingen aning om hur jag ska kunna hitta där, eftersom jag vill ju se så mycket som möjligt! skulle du kunna berätta hur du hittade till alla husen, inspelningarna osv. tack så mycket! :)

2011-01-04 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0