OTH 8x04 - Händelserikt avsvnitt!

Vad mycket som hände igår i One Tree Hill!

Först och främst, scenen mellan Brooke och den där pappan som hade investerat mycket pengar i företaget. Stackars Brooke! Jag hoppas det löser sig med Clothes over Bros, om så genom ett mirakel. Men hon måste ta sig igenom det! Julian är däremot ju så gullig mot henne, med hans kärlek tar hon sig igenom det! :)

Scenen mellan Julian och Haley var ju så rolig. Först och främst var det kul att få se en scen mellan de två på tumanhand, men det var också så roligt då han kom in och sa att han hade valt ut blommorna.



Som förra veckan: Scenerna mellan Quinn och Clay. Så himla söta. Det syns att de älskar varandra! De har kommit en lång väg sedan de först träffades.






Gårdagens avsnitt är ett av de få avsnitten där jag faktiskt tycker Alex och Chase är småsöta, det tycker inte jag annars. ;P (Som jag sa åt Stephen tycker jag det blev lite för "Vad hände??" när de blev tillsammans) Men scenen då Alex sa "I think I was right about those girls crushing on you, but if I wasn't: I know one who's crushing hard on you right now", då smälte jag faktiskt lite för dem. Även om jag hejar på Mia!



Sist av allt: Nathans beslut att sluta spela basket. Jag tror han tänkte igenom det mer än vad vi fick se. Han kände nog verkligen att han var tvungen att fokusera på sin familj och när hans rygg ändå var trasig var det dags att sluta. Vilket är väldigt synd, jag hoppas i alla fall att de återgår till att visa åtminstone lite basket eftersom serien började med det!

Kommentarer
brander

sv; ja jag tror att det innehåller lite jordnötter. allergisk?



jaa men dom va slut "/

2011-01-31 16:05:56
http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0