OTH avsnitt 8x03

Gårdagens avsnitt... Oj, så sorgligt, lyckligt, känslosamt, kärleksfullt...!

Spoilervarning för er som inte har sett det!

Att inleda med att det var några dagar sedan Quinn vaknade var nog lättast tidsmässigt, men personligen hade jag velat se den scenen. Lyckan som Haley kände just när hon såg Quinn vakna! Nåväl, det här avsnittet var så bra... Och att Haley fortfarande skriver till Lucas älskar jag.





Skönt att de fortfarande pratar om Lucas och Peyton.

Scenerna mellan Haley och Quinn var så underbara, särskilt när Haley tog Quinn till Clay för att hon visste hur mycket det skulle betyda. Så himla underbart...

På tal om Clays tillstånd i avsnittet: Vilken uppoffring Nathan var beredd att göra! Wow... Det gjorde mig till ett större fan av Clay och Nathan än vad jag har varit. Scenen med Nathan vid hästarna när han grät var så himla bra. Det var nog James Laffertys känslosammaste scen i OTH. En av dem i alla fall. Verkligen gripande.

Älskade förresten att Nathan pratade med Haley om ett minne som faktiskt har hänt i OTH! Gillar när de pratar och sånt som hänt i tidigare säsonger. De pratar om detta.

Scenerna med Brooke, Julian och Jamie var underbara... Som jag sa tidigare, Julian och Jamie är så söta. Och att Jamie envisas med att få veta var barn kommer från... Brookes kommentar "Not from me" var ju bra. :D



Vad tycker ni om han som spelar Will, killen som var spöke och pratade med Clay? Jag tyckte han var rolig! Och att det var han som gjorde att Clay fick leva gör han ju ännu bättre...

Sist av allt måste jag säga att jag gillade Mouths podcastscener, hur de kopplade dem till vad som hände med Clay! Filmerna Field of Dreams, The Natural, Rocky... Han fick dem att låta bra, fast många av dem nog inte är min typ av favoritfilm!

Kommentarer
sofia

tack så mycket:)

2011-01-24 11:39:43
http://sofiajahnkes.blogg.se/
Petra

Älskade också Nathans uppoffring för Clay. Då insåg man verkligen hur mkt Clay faktiskt betyder för Nathan :) jättebra avsnitt!

2011-01-24 14:06:16
http://tvtown.blogg.se/
Towe

Jättebra avsnitt! Väldigt sorgligt och känslosamt.

2011-01-24 16:00:39
http://escaperealiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0