Svar på fråga

Hej!
Har just sett avsnitt 8x01 (det antar jag att du också gjorde! Vad tyckte du? Kommentera nedan). Har sett fram till avsnitt 8x12, och säsong 8 är så bra!! Lika bra som OTH alltid är. :-)

Jag fick en fråga idag på kommentarer som jag tänkte svara på här i ett inlägg:

Varför slutade "Lucas & Peyton" i serien??
Har undrat det i evigheter nu... du verkar insatt=)
Kommer säsong 8 bara att sändas 1 gång i veckan, på söndagar kl.18:00?
Nu måste jag fixa säsong 7 först... har ju inte sett den. Så jag får spela in dessa nya avsnitt. Har helt missat att det fanns en säsong 8. Så insatt är jag:-P Men jag älskar serien iaf. Rolig resa du gjort! Härliga bilder och jag är glad för din skull och alla upplevelser du varit med om...over there=)
Ha det fint

Undertecknat: Anna.

Svar:

Hej Anna!
Jag vet inte riktigt varför de slutade, det finns inget direkt svar på det. Däremot går det rykten om att de inte kom överens med producenten, men jag vet inte om det stämmer. Det jag vet är att Chad Michael Murray (Lucas) spelar in andra filmer och hade inte bara One Tree Hill att tänka på. Samma sak med Hilarie Burton (Peyton) som hade ett produktionsbolag, samt efter att de hade slutat fick hon barn och gjorde inhopp i tv-serien "White Collar". Så man kan bara spekulera i den frågan tyvärr, men de hade annat att tänka på och hade varit med i serien sedan början. Kanske de ville börja om på nytt med annat??

Ja, serien är så bra!! :-D Jag ser säsong 7 nu (igen) på dvd-box som jag har köpt, och älskar det. Så se den säsongen! =) Tack så mycket för att du tycker om mina bilder! Resan var fantastisk!

Tack, detsamma.
Malin

...Och så måste jag (tyvärr) lägga upp en kommentar och erkänna att jag nog gjort ett litet misstag.

Hej! Häftigt att du har varit där och du har en bra blogg! :) Men jag upptäckte en sak att jag inte känner igen bron på bilden. Då insåg att det är tyvärr fel bro.

OTH Bridge:

http://bridgehunter.com/nc/new-hanover/1290033/

Kram!
Undertecknad: Anonym



TACK för det! Det är alltid bra att veta när jag har fel, även om det är lite pinsamt... Däremot har de nog varit på den andra bron, samt att den HAR synts i bakgrunden. Men bron som syns i inledningen är alltså inte den jag har kort på utan den som syns i länken. Åter igen, tack "anonym". :-)


Kommentarer
elina

åh jag är så avundsjuk på dig!! så jävla coolt att ha fått kolla på alla inspelningsställen och träffa skådisarna!!! shit asså. oth är så mycket mer än bara en serie för mig och det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse för mig att åka dit när dom fortfarande spelar in! men det gör de väl inte längre.. eller?

hur mycket kostade allting för dig? hur var skådisarna?

såg du james, sophia eller bethany? :D

2011-01-09 20:36:25
Anonym

Hej! :). Gud vad kul det var att läsa om din resa till Wilmington, jag är själv ett stort fan av One tree hill, jag har sett alla säsonger utom 8 :). Jag drömmer verkligen att åka dit så jag vart verkligen svarsjuk på dig! ;). Jag har 2 frågor, jag hoppas du kan svara på dem :).



1. Kommer dem spela in någon fler säsong efter 8:an?

2. Om dem ska göra det, vet du när?

3. Hur mycket kostade det för dig allt som alla att åka till Wilmington?



Jag hoppas verkligen att du kan svara på frågorna, det skulle göra mig superglad!

2011-01-09 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0