Wilmingtontips

Hej!
Om/när du åker till Wilmington och du har turen att få träffa skådespelarna om de är kvar där, då har jag ett tips.
Innan du åker, planera då långt i förväg vad du vill fråga och vad du vill ha sagt till dem. Och förbered dig på att du får möjligheten att säga och fråga detta, men bli inte besviken om du inte får den möjligheten. Resan blir fantastisk bara du är där!
Hur som helst, jag satt och var på väg till skolan i morse då jag kom på saker som jag önskar att jag hade frågat skådespelarna. Inga stora grejer, men bara för att slippa ångra er: Skriv då ned vad du vill ha sagt. Och våga! De bits inte ;)
Till exempel:
Vill du ha sagt till Sophia Bush att hon är en fantastisk skådespelare? Gör det!
Vill du säga till Lee Norris hur mycket du älskar Mouth och Millie? Gör det! (Lee är verkligen precis som Mouth, precis lika snäll som han verkar vara!)
Ofta kanske du ångrar dig. När du väl är i Wilmington kanske du känner att det inte är så viktigt att säga till Jackson Brundage hur kul han var i ett avsnitt, istället kanske du vill berätta hur rolig Jamie är i allmänhet. Gör då det. =)
Tänk på:
- Var snäll
- Respektera skådespelarnas privatliv. Sitter Kate Voegele på en dejt med sin pojkvän som hon gjorde när jag träffade henne, då ska du nog undvika att rusa in dit och börja prata med henne. Vänta då utanför och säg hej när hon kommer ut, men fråga inte så mycket privat om hon inte berättar själv om det.
- Skapa kontakter med andra fans som är där. Det är en stor del av upplevelsen och såå roligt.
- Våga prata med skådespelarna när du träffar dem! Gillar du dem som skådespelare, säg då det! :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0