Angie

Jag älskade Brooke och Angie i säsong 5! Men det var så tråkigt att de inte ens pratade (åtminstone mycket) om henne efter att hon åkte hem. Brooke älskade henne och hon betydde jättemycket men när hon åkte var det som att hon inte existerat tyckte jag... Bortsett från korten på Brookes kylskåp.


Not my picture/inte min bild

Brooke och Angie hade så många bra scener tillsammans, och det var mycket tack vare Angie som Brooke fick en bra kontakt med Lucas igen tyckte jag. Även fast de var bra vänner redan innan såklart, men i och med bekymrena kring Angie så fick Lucas finnas där för Brooke och hjälpa henne fast han var tillsammans med Lindsey.



Angie hade ju från början väldigt svårt att sova och skrek mycket, men Brooke fanns där och tog hand om henne och tillslut var ju Angie lugn och verkade verkligen tycka om Brooke som Brooke tyckte om Angie. Så därför hade jag verkligen hoppats att Angie fortfarande fanns med "själsligt" i OTH. :P Nåväl, jag förstår egentligen att hon inte pratar om henne. Hon vill nog gå vidare, och tror att Angie har det bra hemma. Kanske hon kommer tillbaka nån gång, eller att de i alla fall pratar om henne. Sam har de ju pratat om ett par gånger. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0