Clay, Kylie, Sarah, David och Quinn

Jag måste säga att jag faktiskt inte var så förtjust i Kylie, den där blonda tjejen som flirtade in sig hos Clay i säsong 7 (och försökte väl flirta med Nathan också). Hon hade någon rolig scen, som t.ex på 80-talspartyt när hon fastnade med håret i skåpet och Quinn klippte loss henne... :P Men i övrigt tycker jag att hon var väldigt överskattad. Hoppas att hon inte kommer tillbaka. Haha. :P

Jag ser ju om säsong 7 nu. Clay och Quinn började sin relation på ett väldigt bra sätt tyckte jag. Genom att finnas där gav Quinn Clay en chans att visa sin bra och mogna sida. Den sidan som kunde ha ett seriöst förhållande. Hon fick ju veta om Sara väldigt fort också, samtidigt som Saras spöke (Clays undermedvetna eller något) visste fort att Quinn kunde ta Saras plats hos Clay.  

 

David och Quinn hade jag velat se mer av. I alla fall de romantiska, gulliga, scenerna. Jag tycker inte att de verkade passa ihop, men det var nog för att man inte fick se så mycket av dem som par... De hade bra scener, av de man fick se. Kemi på något sätt. David verkade ju älska henne dock, men jag tycker det var en väldigt intressant och verklighetstrogen storyline att hon ville skiljas för att hon bara hade tappat gnistan och kärleken för honom. Det gillade jag.   



Hoppas att Clay och Quinn får en mer mogen relation i säsong 9, som det är nu tycker jag de är så "puttinuttiga" och sexfixerade... :P Det var ju så bra från början när de dejtade och lärde känna varandra! :D Jag förstår att Quinn behövde få en ny relation efter David; en relation där allt inte var så allvarligt. Men nu vill jag att de får visa att de kan vara mogna och seriösa (igen, de har ju fått det i några scener här och där. Men lite mer långvarigt!). :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0