Gjort "en Peyton"!

Hehe, ni som läst rubriken undrar nog vad det är jag har gjort :P Jag kanske inte fullt ut gjort en Peyton, men jag har åtminstone målat. Inte på väggen som hon gör (och med nagellack i något avsnitt) men det var så att jag måste köpa ett nytt skrivbordsunderlägg! Så jag har målat med nagellack på det. hehe. :P



Ibland när jag känner för det kladdar jag dit ett hjärta, en blomma eller något annat. Jag är inte lika bra som Peyton, men det är ändå ganska roligt. Jag har dock som sagt bara gjort det för att det är smutsigt och inte går att rengöra nog. Så gör inte det om ni inte borde! ;D Och om ni gör det, vädra. Nagellack luktar väldigt starkt och vissa är känsliga för lukten. Jag försöker dock göra det mer sällan nu så att jag inte använder upp nagellacken :P

Jag har däremot, för några månader sedan, gjort några bilder och satt upp på väggen också. Men de har jag nu tagit ned. Jag är inte bra på att rita så jag ritade mest bara av OTH-bilder, mycket av Peytons konst.


Min "People always leave" blev jag faktiskt nöjd med, även fast jag bara gjorde den i blyerts. :) Kanske sätter upp en bild på den här om jag hittar den...

Kommentarer
Nicole

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 11:17:45
http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0