Grattis Sophia!

Jag hade glömt bort det här, men jag såg det på youtube: Sophia Bush fyllde 29 år igår! :D Jag hade faktiskt inte räknat med det, jag trodde hon fyllde 25-26, men när jag tänker efter är det ju rätt logiskt... Hon ska ju spela 26-27 i OTH :D

Om ni vill och har twitter kan ni gratta henne i efterskott på SophiaBush (om det inte funkar att söka på det kan ni bara skriva in Sophia Bush tror jag) :) Jag läste på hennes twitter nyss att det här var den bästa födelsedagspresenten hon någonsin fått. Läs den lilla texten högst upp och klicka på den svarta lilla play-trekanten för att starta låten. :)



Låten är inspirerad av Sophias kampanj Little Voices. Innebörden av kampanjen är att små röster kan göra mycket för att hjälpa världen. Jag tycker låten var riktigt bra och jag älskar #LittleVoices! Sophia är verkligen beundransvärd för att hon gör så mycket för samhället. Sophia har några olika kampanjer på twitter till förmån för bland annat miljön och just nu kan man vinna signerade vattenflaskor (och ibland andra saker)!


Kommentarer
Amanda

Kan inte du lägga upp lite bilder peyton har ritat, hade varit roligt att se! :)

2011-07-09 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0