Jana Kramer i Entourage!

Jag kollade nyss på lite klipp med Jana Kramer (Alex) när hon var med i andra program... Typ 90210 (det nya) och Entourage. I Entourage spelade hon "Brooke", vilket jag tycker är riktigt kul! Kolla in det här klippet:

Klicka här



Jag tycker det känns jättekonstigt att se henne se ut som Alex men presentera sig som Brooke... :P Just Brooke av alla namn. hehe. Lauren, eller Sara, hade inte känts lika konstigt fast det också är OTH-karaktärer. Men just när hon haft scener med OTH-Brooke och så nära relation till henne (som intrigmakerska mellan henne och Julian i säsong 7 tänkte jag särskilt) så kändes det väldigt konstigt.

Sophia Bush (som spelar just Brooke) var med i Southern Discomfort för inte så längesedan, och där spelade hon en som hette Haley. Det var jätteskumt tyckte jag när jag hörde det första gången, haha.


Ny mailadress: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0