Mia och Chase

Hej!
Nu är jag hemma och bloggar som vanligt igen! :)

Emilia vann tävlingen i quizet som jag la upp innan jag åkte! Grattis Emilia! :)

Vi satt på en jättefin restaurang igårkväll, och då kom jag att tänka på Mia och Chase... De hade nämligen Long Island Iced Tea på den restaurangen, och det var ju för att inte Chase kunde göra en sån som de fick kontakt och blev kära... Så himla gulligt! :D



Mia och Chase hade så himla många bra scener tillsammans, och fortfarande har. Särskilt i början av deras förhållande i säsong 6 ÄLSKADE jag deras scener. Första dejten, första kyssen, leendena, kommentarerna... De var så himla söta!

Kommentarer
A

Hej, vet inte om min förra kommentar försvann, eller hur det blev men jag undrar om du vet vilken låt som spelas när Karen besöker Dan i fängelset i sista avsnittet av säsong 4, hade gärna velat veta det om du vet vilken låt det är, gärna så snabbt som möjligt :)

kram!

2011-07-22 11:57:21
Ronja

Åh jag älskar det avsnittet när dom har sin första date och Naley är med! Det är så kul när Haley ska "ljuga" så Mia och Chase blir ensamma:D

2011-07-22 13:20:08
http://ronja.blogg.se/
cassandra

Åh, dem är så himla söta tillsammans!! :D



Jag har kollat runt lite och hittade när säsong 8 kommer ut/till Sverige och datumet är 3 Oktober.

2011-07-22 23:23:49
http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0