Musiken i OTH

Musik har alltid spelat stor roll i OTH, och det är jag jätteglad för! Tänk om jag till exempel aldrig hade fått höra talas om Kate Voegele? Katastrof! Eller Wakey!Wakey! (Grubbs)? De är ju så bra!



Nu senast i raden är ju Jana Kramer, och några av hennes låtar kommer spelas i kommande avsnitt... Så håll utkik! :) Skivan släpps snart också tror jag. Jag lääängtar! :D

Många andra låtar som har spelats i OTH älskar jag... Typ Missy Higgins - Where I stood, som spelas när Lucas friade till Peyton första gången (i flashbacken i säsong 5) och även Son's gonna rise av Citizen Cope som Peyton, Brooke, Deb och Karen dansar till i säsong 2 (när de ska dansa för Debs skilsmässa bland annat ;D).

Musiken i OTH är underbar och blir bara bättre. Låten som Kid Cudi sjunger när han spelade på Tric i säsong 8 (Erase me) var riktigt härlig också tyckte jag...


Kommentarer
Emilia

Tänkte precis samma sak för nån vecka sen . Alla mina favvo låtar/artister kommer från one tree hill t.ex Gavin degraw, tylerhilton, Laura izibor , Joy galeotti :)

2011-07-29 19:52:03
Lotta

Musiken i oth är asbra! Kate Voegele är en av mina favoritartister. "Where I stood", "Pitter-pat", "Always love" (Nada Surf), "Never say never" (The Fray) och "Sidewalks" är bara några av alla grymma låtar som har varit med i oth.

2011-08-02 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0