Paul "Dan Scott" Johansson

Jag såg Paul Johansson idag i "Sjunde himlen"! :) Det var grymt kul att få se honom där. :D



När jag var i Wilmington så fick jag höra att Paul var jättetrevlig, det sa bl.a ägaren på restaurangen där jag såg Joy (Haley). Det skulle vara kul att få träffa Paul nån dag! Däremot skulle det nog vara lite läskigt att stå öga mot öga med "Dan", hehe. :P

Visste ni förresten att Pauls pappa Earl Johnson (som har spelat hockey i Detroit Red Wings och vunnit Stanley Cup finalen) har svenskt ursprung? Efter Earls hockeykarriär bytte familjen efternamn till Johansson för att visa upp sitt svenska ursprung. :)

Ikväll eller imorgon kommer svaren på era frågor, så håll utkik! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0