Quinn/David/Clay

Från början när Quinn började dejta Clay och ville skiljas från David måste jag säga att jag (för första gången) inte gillade Nathan och Haley. För ett tag, i något avsnitt. Det var ju där i början av säsong 7, och Nathan hade problem med basketen och skyllde det på Clay (då fick ju Quinn också skulden som "uppehöll honom").



Allt blev ju tillslut bra, mycket eftersom Clay var en bra och ordentlig basketagent igen och samtidigt bevisade ju Quinn att det inte var bra mellan henne och David och att det var Clay som hon ville ha. Men de behandlade ju Quinn som en barnunge lite, och jag gillade inte det då... Tur att det ordnade upp sig :D Nu är Haley och Quinn två av mina favoritrelationer i OTH!


Kommentarer
amanda

vet du om det det går på något sätt att se avsnitt 18 i säsong 8? hade gärna velat se det och sen när jag såg trailern blev jag väldigt sugen och när jag skulle söka på det gick det inte att se :(

förresten tycker jag din blogg är hel grym!

2011-07-09 15:25:41
Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 17:08:16
http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0