Stormavsnitten i OTH

Jag måste säga att jag älskar båda stormavsnitten i OTH!

Först det som var i säsong 3 (avsnitt 13), när Peyton var med Ellie, Lucas med Brooke, Mouth med Rachel och Haley med Nathan när det blev strömavbrott. Det var så himla intressant och underhållande att se. Några scener utan mycket extra drama, bara dem inne i sina hus (bortsett från Lucas och Brooke som sprang ut i regnet och skrek åt varandra, hehe. Nathan och Haley var ju ute en sväng också). Det var så mysiga scener, med Mouths tal till Rachel om "the elite girls" och Peyton och Ellies konversation om livet och Ellies cancer samt insikten om hur nära de hade kommit varandra på så kort tid. Underbart avsnitt helt enkelt.

 <--- Mouths underbara tal (som fick mig ännu mer att önska att han och Rachel faktiskt fick gå på några riktiga dejter tillsammans som mer än vänner, hehe :D Jag gillade verkligen dem!)

Även det senaste vi fick se i Sverige, avsnitt 11, säsong 8, var otroligt bra. Men det var mer spännande, med bilolyckor och psycho-Katie. Drama!



Även det var sjukt bra och underhållande att se! :) Några scener där man fick se Brooke och Jamie tillsammans igen, och jag älskar dem. Och Julians bästa avsnitt hittills tycker jag, Austin Nichols fick visa att han kan gråta framför kameran, att han kan vara riktigt heroisk (då han hoppade ned i vattnet fort som bara den för att rädda Brooke och Jamie), och Quinns scener med Katie var fantastiska också. Riktigt spännade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0