Tree Hill

Svaren på frågorna blir imorgon! :)

Tills dess: Har ni tänkt på hur många kändisar det bor i den lilla småstaden Tree Hill? 
Jag kom på det när jag såg OTH säsong 7 tidigare idag och David sa till Quinn: "Is this what you want? Great parties and celebrities?".



Det är ju egentligen som i Wilmington (verkliga Tree Hill) förutom att kändisarna som bor i Tree Hill (alltså karaktärerna) inte bara är/var skådespelare... Mia och Haley (bland annat) är sångerskor, Lucas OCH Dan har sålt bästsäljarböcker (och Dan hade en tv-serie), Nathan är känd fd basketspelare, Mouth är sportkommentator från TV, Brooke är känd som modedesigner... Listan är lång. :P

Förresten vet jag en gammal karaktär som är tillbaka i Tree Hill i säsong 9... ;D Det bekräftades via Twitter av honom och flera andra OTH-skådespelare. Maila mig på [email protected] om du vill veta vem det är! :D Det är en kille, det kan jag säga... Det verkar som att han har scener med Jana (Alex) för hon la upp bilder på dem på twitter, men jag är helt säker på att han kommer ha scener med Haley och förmodligen Nathan också... hihi ;D Hoppas jag inte sagt för mycket! Om ni gissar här nere kommer jag inte godkänna kommentaren med risk för att förstöra för de som inte vill veta vem karaktären är!

Kommentarer
L

Vet du vilken säsong av OTH som börjar 31 juli på kanal 5? Har precis kollat klart på säsong 7, har boxen, men vet ej hur jag ska kunna se säsong 8.. kommer få abstinens :(

2011-07-14 23:05:04
http://linnljungblad.blogg.se/
Emilia

Det är säsong 8 avsnitt 12 som börjar då :)

2011-07-15 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0