"You've just had a Mouthful"

Jag tycker verkligen det var kul för Mouth att han lyckades få jobb som sportkommentator! Han passar verkligen som det, och det är en stor inspiration (även om han bara är en tv-karaktär) att se att man kan lyckas med något om man bara har ett enormt driv för det. Bara man vill så klarar man det! :D



Jag tror man ska gå efter något som man alltid drömt om, något man alltid har haft ett driv för. Mouth satt ju alltid på rivercourt och kommenterade matcherna och det hjälpte honom att träna inför framtiden! :)

Kommentarer
Em

wow, häftigt att jag hittade din blogg! jag älskar oth och är numera inne på säsong sex - har tittat på alla avsnitt från början tills nu så kan de första säsongerna rätt bra ;).



har bara en fråga, var hittar du all info? :O



Kram!

2011-07-30 01:09:59
http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0