Avsnitt 1, säsong 9!

Jag godkände kommentarerna på quizet ett tag, men kom på mig... hehe. Så nu är de borta igen, men jag godkänner dem när jag meddelar vem som vann! :D

Minns ni den här dialogen mellan Jamie och Nathan när han vaknar en morgon i säsong 5?

"Dad"
"Yeah"
"Knock Knock"
"Who's there?"
"Ya"
"Ya, who?"

Egentligen sa Jamie nu:
"Yahooo, there is a Ravens game on tonight!"



MEN:

Yahooo.... Första manuset för säsong 9, avsnitt 1 är ute nu! :D
Bethany Joy Galeotti la ut en länk till en bild på det på sin twitter:
http://www.whosay.com/bjg/photos/41595 

Inspelningen börjar alltså nu i dagarna men det sänds inte förrän i januari (det kan vara mars också, men jag tror det är januari) år 2012. Jag ska verkligen försöka att inte ta reda på allt som kommer hända... Eller kanske inte ;) Vi får se. Ibland kan jag inte hålla mig. Haha. Men jag skvallrar inte här på bloggen, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0