Avsnitt 4x21

Säsongsavslutningen i säsong 4 var en av mina absoluta favoriter! Jag älskar säsong 5, 6, 7 och 8 och ville inte att det skulle sluta vid säsong 4, men om det hade gjort det hade det varit ett bra avslut. Hela gänget samlat på rivercourt, de spelar basket, Nathan och Lucas spelar en match som de gjorde i säsong 1, Haley har just fått barn med Nathan så de är lyckliga, Karen har också fått barn (Keiths barn dessutom!) och vet sanningen om Dan, Lucas och Peyton är tillsammans och kära, Brooke har det också bra med Chase. Allt är med andra ord helt okej och karaktärerna är lyckliga.



 <--- Dessutom har Brooke och Peyton blivit sams! :D

Så det avsnittet gillar jag jättemycket. Men som sagt: Jag är glad att det blev mer än 4 säsonger! :D


Kommentarer
Klara

Spelar dem inte basket? ;P Men skulle dem från början bara göra fyra säsonger? xD

2011-06-12 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0