Avsnitt 9, säsong 5

Har inte svarat på era frågor än, men jag lovar att göra det imorgon. Gör jag inte det har jag bara glömt, men jag ska verkligen försöka komma ihåg :D Jag lovar!

Tänkte på avsnitt 9, säsong 5, idag. Ni vet biblioteksavsnittet! Det när tjejerna missar Ravensmatchen för att de är inlåsta på skolbiblioteket. :)



Det finns mååånga bra scener i det avsnittet, men det roligaste är nog med Lindsey tycker jag. Det när hon försöker slänga stolen genom fönstret men istället ramlar baklänges. SÅ jag skrattar när jag ser det! Varenda gång!


Suddig bild, men jag ville bara lägga in den ;)
Den är på Lindseys ansiktsuttryck när hon ramlar.


Här är några scener från avsnittet, det första klippet är stol-genom-fönstret-scenen ;) 

http://www.youtube.com/watch?v=qmsILQ_iHoA&feature=related

En annan rolig scen är då Brooke frågar vad de ska äta för pizza och Peyton svarar tillslut "No mushroom, Brooke. No mush, no room, No Mushroom!" haha. Det är också väldigt bra, känslosamma, scener med i avsnittet. Jag gillar inte Lindsey men i det avsnittet hade hon några bra scener tycker jag. :)


Kommentarer
Alexa

Hahaha jag dör varje gång jag ser det! :D

Måste bara säga att jag är sjuuuuuuuuuuuuukt avundsjuk på dig, började nästan gråta när jag såg att du har träffat dom, jättebra blogg har du också.

Kram på dig! :)

2011-07-17 02:06:23
http://lifeaboutalexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0