Dan och Rachel

Vad tyckte ni om Dan och Rachels förhållande? Jag gillade inte dem, mest för att de var okänsliga under deras förhållande i säsong 7 (särskilt Rachel som bara brydde sig om jobbet och att tjäna pengar)...



Jag vill så gärna att Rachel OCH Dan kommer tillbaka, men inte tillsammans! Jag vill att båda är snälla och att de andra karaktärerna förlåter dem för allt de har gjort! De är visserligen lika i sättet så jag förstår varför de blev gifta, men jag hade önskat att de visade sin bra sida istället för att gifta sig med någon som var lika "dum"...

Men Rachel har varit så bra vän med Brooke och Mouth, och jag vet att de innerst inne vet att hon vill väl. Och Dan har gjort så mycket bra sedan säsong 4, som att rädda Jamie från att bli kidnappad till exempel. I verkligheten hade jag inte förlåtit honom för att han sköt Keith, men jag tycker det är dags att Nathan och Haley gör det... Hoppas att de gör det innan serien slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0