Gästinlägg: Emma

Jag tänkte skriva lite om min favorit säsong, säsong 3!

Anledningen till varför just säsong 3 är min favorit är många, men den största är nog att jag helt enkelt gillar Brooke och Haley så mycket där.

Jag har alltid älskat Brucas. Jag tyckte att de var ett underbart fint par och mitt hjärta brast när de gjorde slut för gott. Även om jag är helt för Brooke och Julian så kan jag inte glömma de fina scener som finns mellan Brooke och Lucas i säsongen. Lucas älskade verkligen Brooke då och Brooke fick även chansen att växa i förhållandet och lära sig att hon är bra på egen hand också. Brooke har också en bra säsong utan bråk med Peyton (förutom de sista avsnitten) och hon får en jätte bra relation till Haley när de bor ihop. I slutet när Brooke (Sophia Bush) gråter framför Lucas på Naleys bröllop blev jag helt blown away av hennes skådespeleri! Där och då visste jag att Sophia var min absoluta favorit och hur sjukt duktig hon är.

Jag älskar att titta om och om igen på säsong 3, jag gör det faktiskt just nu. Vissa kvällar kan jag verkligen se fram emot att se ett speciellt avsnitt av den säsongen och jag längtar till vissa scener i avsnittet.

Hela säsongen är perfekt enligt mig. Allas storylines är bra, manuset är fantastiskt, musiken är helt otroligt bra och ärligt talat är alla karaktärer så snygga i den säsongen också (Lucas o Nathans hår säsong 4 är ju förfärligt!) haha.

Jag antar att man är ett riktigt stort fan med OTH i hjärtat när man känner hur kvällen hade blivit perfekt om man kollade på några specifika avsnitt och det är så jag känner. Särskilt för säsong 3.

Tänkte även länka till mina 3 favoritscener ur säsongen!

Brooke och Lucas bråkar på Naleys bröllop
http://www.youtube.com/watch?v=S-0PU3Nk9i8



Jimmy skjuter på skolan (det bästa avsnittet på hela säsongen!)
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhFVFCAdw



Slutet på första avsnittet. Det bästa citatet i hela OTH enligt mig
http://www.youtube.com/watch?v=6ohg4FyB9Cg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0