Massa frågor, massa svar ;)

Äntligen kommer svaren på era frågor! 

Kerstin om inlägget "Boka? Nej.":

Vet du vilken avsnitt dom spelar in på bilderna i inlägget?
Tack för en grym blogg.



Svar:
Hej! Bilderna är tagna av mig och mina assistenter, och avsnittet de spelade in när vi var där (det vi såg inspelning av utomhus) var från avsnitt 8 (säsong 8) när Julian går fram till CoB och nästan blir träffad av en vattenballong. :D Tyvärr var inte Sophia Bush där, för fortsättningen av scenen spelades in på ett annat ställe.
Tack själv för din fråga :D

Anonym om inlägget "Quinns fotointresse":

Det var väl hon som tog kort på Alex när hon var modell för Clothes over bros?

Svar:
Japp, det var det. :D

Anonym:

Hej jag undrar om du vet vilket avsnit det är när Nathan är på hans presskonferens och håller sit "tal" till Haley.
Jag vet att det är under säsong 4 men inte vilket avsnit

Svar:
Hej! Det är avsnitt 5, säsong 4! :-) Här är det: http://www.youtube.com/watch?v=a1NYfWAsljE (Det börjar efter 2-3 minuter). Så himla bra scen! 

Ronja:

Hej! Jag har en fråga, vet du när dom börjar spela in till säsong 9 eller har dom redan börjat? :)

Svar:
Det vet jag! :D Skådespelarna har börjat förbereda sig och ta sig till Wilmington, men inspelningen börjar 8 juli. Det stod på Twitter när jag kollade igår :) Såg du bilden jag la ut häromdagen från Joys Twitter (på manuset)? :D

Vilma:

Nej, jag gillade inte Lindsey. Tror nog det var däför Peyton ville vara med Lucas och hon var så olycklig. Sen tycker jag också det var orättvist mot Peyton när Lucas friade, hon sa ju egenligen inte nej.

BTW: vad tycker du om den där scenen i säsong 5 när Lucas fria till Peyton och Peyton säger att hon vill vänta? :)

Svar:
Hej Vilma! Först vill jag säga att jag håller med dig om Lindsey :) Men jag förstår varför han tog det som ett nej när han var hjärtekrossad :( Tyvärr. Men de blev ju ändå tillsammans! Jag gillar den scenen, för den är sorglig. Men jag hade önskat att den inte var i en tillbakablick, för det gjorde den inte lika bra... Men den var okej. :) Sevärd.

Anonym:

Har du hittat Brooke-videon än? :D

Svar:
Tyvärr inte! Jag har letat... :( Däremot har jag hittat en annan bra video (det är väl inte den? ;)): http://www.youtube.com/watch?v=-mxhX_qWrm8

My:

Hej, har en fråga som skulle vara jättebra om du kunde svara på. det var länge sedan jag kollade igenom de första säsongerna, såg klart åttonde ganska nyligt. men min kompis har just börjat titta dom och hon hävdar att dom har bytt skådespelare på peytons pappa i säsong tre, det har dom väl inte? för det har då aldrig jag lagt märke till

Svar:
Japp, din kompis har helt rätt! Men de är lika varandra och det gick ju ett tag innan man fick se Larry igen när de gjorde bytet, så jag märkte det inte först heller. Den första heter Thomas Ian Griffith och ser ut så här:

Den andra, som började i säsong 3, heter Kevin Kilner och ser ut så här:


Kommentarer
Ronja

Ahh jag såg det! Blev överlycklig:D

2011-06-29 17:25:51
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0