Mitt av säsong 7

Hej!!
Jag såg som sagt avsnitt 13 och 14, säsong 7, med min syster tidigare idag. Och jag hade nästan glömt hur bra de avsnitten är!! Först avsnittet där Haley uppträder i Tree Hill, med såå många bra låtar (jag sjunger fortfarande på "Flying machine!") och roliga saker som händer mellan Clay och Quinn, och även Jamie och hans vänner. Det avsnittet är underbart! Sorgligt också mellan Julian, Alex och Brooke. Scenen mellan Alex och Millie när Alex räddar Millie och hjälper henne är såå bra.

 

Avsnitt 14 är också sjukt roligt. Haley i det avsnittet är så underbar, allt hon gör för att förhindra att Taylor och David ska göra middag åt dem! hahaha... Vi såg inte färdigt det avsnittet helt idag men jag tror jag måste göra det ikväll.

Här är Haley och Nathans scener i avsnitt 14:

Del 1

Del 2

Del 3


Kommentarer
Sarah

Hej! Måste bara säga att du har en underbart bra blogg! ;) Men nu har jag en fråga till dig ... Om du skulle få bestämma Leytons, Brulians och Naleys kärlek med ett ord, vad skulle det vara för ord då?:D

2011-06-09 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0