OTH 6x23 (Leytons bröllop)

Vad tycker ni om avsnittet med Lucas och Peytons bröllop? Jag ÄLSKAR det. Det är så kärleksfullt, och visar verkligen allt som de känner för varandra. Här kommer lite bilder från det avsnittet (inte bara Lucas och Peytons delar, utan även den roliga scenen med Brooke "that bitch stole my man!", Mia och Chase, Nick Lachey och så Naleys scener:


Haley blev präst!


Otroligt känslosamt vacker vänskapsscen
mellan Brooke och Peyton!


"That WHORE stole my man!"


"I need to pee"


Vackra tal... och "Finally!" (underbart!)


Nick Lachey!


Naley going wild? ;P


"Thirty!"


Och så scenen där Stephen (Chase) referrerar
till sig själv (som Stephen, inte Chase), när han
säger "Nah, that was some other tool" om någon
i Laguna Beach (det var Stephen själv som var
med i Laguna Beach!! :D)

Kommentarer
Emma

Hahaha, älskade det "chase" sa om Laguna Beach. Det är så roligt när de gör såna saker i serier!

Som då när Lucas bok ska bli film och Brooke säger att de säkert kommer att vara någon snorunge från CW som spelar henne, men de är ju iaf snygga! hahah

2011-06-07 16:41:01
http://premma.devote.se
Alicia

Hej! Jag undrar om du följer några andra serier som Desperate Housewives tex. tack :)

2011-06-07 17:03:16
Fanny

Hej, jag kom ihåg en jätte bra video på massa Brooke scener som du visade en gång men jag hittar inte videon! Jag vet inte hur jag ska förklara den men jag vet bara att det var massa (hemska,sorgliga,ledsna )Brooke scener som var ihop satta och den var rätt sorlig. Vet du vilken den är så vore det jätte bra om du länkade eller la upp den på bloggen :D



2011-06-07 17:21:49
Ronja

Älskar deras bröllop! Det är ett av mina favoritavsnitt helt klart! :)

2011-06-07 17:29:06
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0