Quinns fotointresse



Jag tycker det vore kul att se Quinn ta kort igen, kanske bara för kul nån gång! :D Lattja runt lite med tjejkompisarna och ta kort.

I första avsnittet i säsong 7 var hon ju ute och tog kort, bl.a på barnet med den där pistolkulan. Och vi har fått se henne ha en fotoutställning, men hon tar inte mycket mer kort. Det vill jag att hon ska göra! :D Hon har också fått några fotouppdrag till jobbet, men jag skulle vilja att gänget hade en dag då de tog "flum-bilder" :D haha. Det vore kul! Eller att Brooke, Haley och alla andra fick vara modeller åt Quinn nån gång. Det vore också kul!
Eller kanske Quinn kan ta artistbilder till Haley? Typ till en ny skiva eller på någon konsert...


Kommentarer
Anonym

Det var väl hon som tog kort på Alex när hon var modell för Clothes over bros?

2011-06-14 17:42:48
Anonym

Hej jag undrar om du vet vilket avsnit det är när Nathan är på hans presskonferens och håller sit "tal" till Haley.

Jag vet att det är under säsong 4 men inte vilket avsnit

2011-06-16 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0