Gästbloggs-förlängning

Grattis Emma till vinsten på quizet jag la ut igår :D 

Nu är jag hemma. Har varit på stan och på studentfika hos en kompis :)

Idag är sista intresseanmälningsdagen för gästbloggandet på min blogg är tanken, men jag tänkte att ni får till på måndag morgon på er att lämna in ert intresse! :) Har fått en intresserad, och den som inte vill blogga behöver inte det, men om du vill så får du gärna maila :) Det finns som sagt inga krav på hur inlägget ska se ut, bara det har med OTH att göra på något sätt. :D

En bild från ett av mina favoritavsnitt av OTH:


Kommentarer
Felicia

Hahah älskar oxå det avsnittet när dom blir höga ;)

2011-06-12 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0