Brooke och Peyton

Jag ÄLSKAR Brooke och Peyton. Tycker det är synd att de verkar ha tappat sin underbara relation när Peyton flyttade. Jag skulle vilja veta mer bakgrundshistoria till varför de inte hörs av så ofta, som att man får se Brooke prata om HUR de har tappat kontakten... Jag hoppas de återfår den och börjar ringa varandra igen!
*
Deras vänskap övervann nästan allt under de 6 första säsongerna; triangeldrama, avundsjuka, förvirring... Minns ni scenen i säsong 4 när Brooke säger "We made it" till Peyton? De gjorde ju det :D En stark vänskap har/hade de, och jag hoppas de inte har förlorat den helt trots att Peyton flyttade. Kan inte Brooke skriva brev till Peyton som Haley gjorde till Lucas??
Vilken är deras favoritscen med dem? Vilken/vilka är era favoritrelationer i OTH?

Kommentarer
Sofia

Det är inte favoritscen, men det är så roligt när Lucas i säsong 2 avsnitt 2 hittat lokalen för Naleys bröllopsfest. När Lucas säger till Breyton att han menade vad han sa i brevet. Och Peyton börjar hosta. och Brooke säger " Fakecaugh, it's that the best you could come up with" HAHA Så himla rolig!

2011-03-03 15:30:15
http://liimitededition.blogg.se/
Sophia

Hejsan(: När var Bethany joy Galeotti gravid i serien? Asså, vilken säsong var det då? Och tror du att hennes barn kommer spela Haleys dotter i serien? :)

2011-03-03 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0