Brucas vs. Leyton

Missade dagens avsnitt för att jag var på min systers cheerleading-DM (distriktsmästerskap)! De fick guld! :D Jag är en sjukt stolt storasyster. Gratta henne på http://glitterintheair.blogg.se!
Jag har dock sett det tidigare på internet, och ÄLSKAR det. Jag tycker det är så gaaaalet bra, som alltid!



Det tidigare inlägget blev lite hastigt, så jag tänkte att jag förklarar mer vad jag menar... Brooke förändrades, så jag tyckte självklart synd om henne när Lucas var otrogen och när Peyton sa att hon fortfarande hade känslor för Lucas, för att de hade ljugit för henne igen, men för den allra första början var det så tydligt för mig att Peyton var intresserad av Lucas och att Brooke visste om det.



Vid några tillfällen kändes det till och med som att Brooke försökte få Peyton att erkänna, men en riktig vän ger henne en chans att faktiskt låta känslorna gro också. Det gjorde inte Brooke i säsong 1.



Nåväl, Brooke förändrades och i säsong 3 gillade jag "Brucas" (Brooke och Lucas). Även om jag alltid hejat på "Leyton" Lucas och Peyton.

Jag hittade ett jättefint kollage på Lucas och Peyton från bröllopet.
Detta är inte min bild, men den var så fin:


NOT MY PICTURE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0