Derek, Peytons bror

Jag har kommit på att jag vill att många gästkaraktärer som hade någon relation till Peyton ska komma tillbaka! :P Jake, Jenny, Anna (Taggaro) och... Derek, hennes riktiga bror!



Han var så himla snäll och fick henne att våga stå emot psycho-"Derek"/Ian. Då tänker jag särskilt på boxningsscenen i säsong 4, när Derek föreslår att Peyton ska slå på boxningskudden inne på militärbasen. Hon får ut mycket av sin ilska och jag tror att den stunden betydde mycket för henne.

När han i början låtsades att han inte brydde sig om henne, då avskydde jag honom till en början. Men han gjorde det ju av välvilja och han fick henne att klara sig själv till slut. Vilket var underbart. Jag tror att hennes liv hade sett väldigt annorlunda ut om Derek hade funnits i hennes liv under en längre tid.


Kommentarer
lisa

Vilken avsnitt är det när psyko-Derek låser in peyton i källaren under balkvällen? Tack på förhand!

2014-08-03 12:50:59
http://lisamoden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0