Favoritavsnitt

Jag har fått flera frågor nu som jag ska besvara senare ikväll (har glömt det, förlåt! :P) men Anna hade en fråga till mig som jag tänkte besvara nu:

Hej 
vad är ditt absolut favorit avsnitt av 
one tree hill:D'

Svar:
Det är svårt att bara säga ett favoritavsnitt, så jag säger ett av mina favoritavsnitt per säsong istället :D Det finns dock MÅNGA fler favoritavsnitt! ;D Jag gillar feel good avsnitten, när alla eller flera karaktärerna gör något tillsammans. Jag gillar naturligtvis också de romantiska avsnitten.

Säsong 1: Jag gillar avsnittet då Lucas just har kommit hem från sjukhuset och träffar bl.a Peyton efter att han gjort slut med Brooke. Avsnitt 15 tror jag det är.

Säsong 2: Avsnitt 8, avsnittet då tjejerna har pyjamasparty:

 (Bilden är en miniatyr, klicka på den för att öppna)

Säsong 3: Avsnitt 13, stormavsnittet.

 (<<--- Det där citatet skrev jag på facebook sista dagen i Wilmington. Bilden är en miniatyr, klicka på den för att öppna)

Säsong 4: Avsnitt 13, då de paras ihop och ska prata om olika saker och fota varandra till årsboken.

Säsong 5: Avsnitt 1, då man får se var alla befinner sig och Peyton flyttar hem igen till Tree Hill.

 (Bilden är en miniatyr, klicka på den för att öppna)

Säsong 6: Avsnitt 23, när Lucas och Peyton gifter sig.

Säsong 7: Avsnitt 8, brownie-scenerna med Haley, Brooke och Quinn.

Säsong 8: Avsnittet som kommer visas på söndag!

Kommentarer
Maja

Man måste ju bara älska dare-night avsnittet! <3

2011-03-18 17:33:04
http://glitterintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0