Frågor och svar :)

Amanda om Amber ”Glenda” i filmen Mean girls 2:

Asså jag har sett den filmen och jag såg inte när hon var med. Kan inte du säga i vilken scen hon var med i eller om det finns nåt klipp. Jag måste bara se det!!! ;PPP

Svar:
Hej Amanda! Karaktären var en av huvudpersonens kompisar. Håll utkik efter en mörkt sminkad tjej med långt knallrött hår, då är det hon! :D



Mikaela hade en fråga om min resa:

Hej,
Alltså jag hittade till din blogg helt plötsligt. Jag måste erkänna att jag diggar den! Nu har jag en fråga; alltså har du träffat skådisarna från OTH? Tänkte på din header:)

Kram

Svar:
Mycket riktigt Mikaela, det har jag! Gå in på http://kanal5.se/onetreehill för att läsa mer. Leta efter där det står "Tree Hill, here I come" och "välj dag". Kolla också längre in (december 2010 och januari 2011) i min kategori "Wilmington" här på bloggen, där finns flera bilder från min resa! :D Jag var där i två veckor och träffade alla kändisar som finns i headern (några flera gånger) och såg Sophia Bush, James Lafferty, Rob Buckley, Bethany Joy Galeotti och Sharon Lawrence (Sylvia, Julians mamma) i verkligheten!

   

Elin och Amanda hade också hittat till min blogg och hade en fråga:

När får man veta om det kommer en säsong 9, vi hoppas att den kommer för vi älskar vekligen oth!
Om du har tid får du gärna skriva lite grann om Jamie, Han är våran favorit i serien + att han är väldigt söt!

Svar:
Hej på er! Ingen vet än om det kommer en säsong 9, men vi kan alltid hoppas! Skriv på här om du vill ha en säsong 9 så får vi hoppas att vi får vår önskan igenom: http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 
Här skrev jag om Jamie: http://bloggtjej.blogg.se/2011/march/jamie.html#comment


Kommentarer
Alice

Hejhej! Ville bara säga att du verkar vara en underbar människa och att jag också är ett stort OTH fan ;) <3 Har sett massa bilder på dig och skådespelarna i One tree hill, när fick du träffa dem? :O <3



Puss o Kram // Alice ( Wihtehead ;) )

2011-07-23 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0