Glenda Farrell

Jag och Maja såg (som ni såg i gästinlägget från henne) på Mean Girls 2 ikväll! Vet ni vem som spelade karaktären Violet? Amber Wallace som spelar Glenda i OTH! :D

Det var så kul att se henne i en lite annorlunda roll men med samma röda långa hår som hon har i OTH. Ibland var jag osäker om det var hon, men vid några tillfällen syntes det tydligt.

Jag gillade hennes OTH-karaktär Glenda.



Jag hade velat se mer av henne. Hon hade ett sorts djup och en väldigt intressant handling (att hon hade en låtsaspojkvän och hennes mamma som inte pratade med henne osv.) som jag hade velat se mer av. Dessutom fick hon (i alla fall hennes mamma) Brooke att inse att hon ville prata även med de "o-coola", i avsnittet med skolskjutningen (när Glendas mamma pratade med Brooke och sa att Glenda hade sagt att de var vänner och Brooke grät). Glenda spelade stor roll i avsnitt 13, säsong 4, när hon blev ihop-parad med Lucas och de skulle berätta saker för varandra. I det avsnittet fick man även se Lucas mjukna och öppna upp sig för en klasskamrat som han inte kände.



Om Lucas fortfarande var med i serien skulle det vara kul om han sprang på Glenda på stan eller så, bara för att träffa henne och se var hon är i livet och hur läget är. =) Men nu är han ju tyvärr inte det, och jag kan tyvärr inte se någon annan karaktär prata särskilt mycket med henne nu eftersom de inte kände henne. Hon läste ju t.ex Lucas bok och gav sina recensioner (så han kanske borde tacka henne för sin karriär? ;)).

Kommentarer
Amanda

Asså jag har sett den filmen och jag såg inte när hon var med. Kan inte du säga i vilken scen hon var med i eller om det finns nåt klipp. Jag måste bara se det!!! ;PPP

2011-03-28 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0