Hilarie och Jeffrey

Jag fick frågan om Jeffrey Dean Morgan, som jag visade bild på när jag skrev om Grey's anatomy, verkligen har barn med Hilarie Burton. Egentligen undviker jag skvallerprat om skådespelarnas privatliv (sånt de inte själv berättar). Men ja, Hilarie blev enligt rykten tillsammans med Jeffrey för kanske ett och ett halvt år sedan. För ca ett år sedan gick en massa tidningar ut med att de hade fått barn tillsammans. Och det enda Hilarie har sagt i en intervju om det är i princip att hon vill skydda sin familj, men att hon älskar sina pojkar (Jeffrey och sonen) och vill skydda dem. :D



När jag googlade nu efter bilder såg jag att barnet namn tydligen är Gus.

Att de är tillsammans är jag såå glad över! Synd bara att vi fans inte får höra någonting om deras privatliv, men jag förstår att de inte vill prata om det. Bra att de skyddar sin son. :)

Här är en intervju om deras familj :)

Här är en bild från när de först gick ut med att de överhuvudtaget kände varandra.

*Uppdatering*
I den här videon pratar Jeffrey om sin son:
http://www.youtube.com/watch?v=34hasIvqoTE


Kommentarer
Maja

Tack! Jo, tyckte också bilden på kranen blev rätt så bra! :)

2011-03-25 14:24:12
http://glitterintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0