Husen i Tree Hill

När jag åkte till Wilmington var jag väldigt glad över att få se husen som karaktärerna bor i, från utsidan (och några från insidan när jag gick studioturen! :D). De är så himla fina! Flera av dem, särskilt Brookes första hus, Lucas hus och Nathan och Haleys hus som de bodde i under säsong 7, vill jag bo i!! :D Huset som spelar Lucas hus var faktiskt till salu när vi var där, men eftersom jag inte hade råd (och det är svårt att få green card i USA, plus att jag går skola i Sverige) köpte jag det inte. ;P

Mina bilder, ta dem inte! :)





Brookes hus är så vackert, och Lucas hus är så himla litet och gulligt. Nathan och Haleys förra hus (första bilden) är också gulligt och litet, men ändå ser det lyxigt ut och ligger inte direkt nära andra hus (det ligger långt in och ganska avskiljt känns det som).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0