Jamie, så smart och söt.

Jamie är så himla söt (som jag har nämnt ett antal gånger i bloggen ;)). Många tycker att han är lillgammal (att han "leker vuxen", kan så mycket fast han är så liten), men jag tycker att det gör honom ännu sötare. Att han kommer med smarta råd till de vuxna och de gillar honom för det. Jag kan tänka mig att Haley var likadan som barn, eftersom hon blev den som ville hjälpa andra genom t.ex handledning i skolan.
-
Jamie är så rolig, härlig, smart, söt... Samtidigt är han barn då han gillar saker som barn gillar, han busar och vill lära sig saker.
-
Vilken är din favoritgrej som Jamie har sagt?

Kommentarer
Julia

jag tycker det är roligt nu i säsong 8 när Jamie frågar hur det blir barn och alla vuxna kommer med de sämsta bortförklarningarna någonsin eller säger att de ska fråga någon annan... haha :) ♥

2011-03-31 18:54:14
Stina

min favorit sak som Jamie har sagt är " What do you want from me? I'm five, Thank you and good night!" Han är bara så supersööt!<3 :D

2011-03-31 20:16:11
Othfans

tycker om när Skills frågar Jamie varför han bara skjuter 3;or i ett basketspel också svarar han med en sån klockren mening.

- Because they are better than 2.

Tycker det är så himla bra! :)

2011-03-31 21:46:59
martha

Jamie påminner en del om min granne som är 9 år. han kommer också med smarta. roliga komentarer och är lite lillgammal så ibland blir man alldeles: "är du säker på att du är 9?" :p

2011-09-27 18:01:15
http://marthab.blogg.se/
oths största fan x)

älskar i typ säsong 6 när nathan blir sur på skills för att han är tsm med deb, och jamie bara:

- varför är du sur på skills.

- jag vill inte att han pussar min mamma.

- men hallå! du får ju pussa på min mamma! love

2011-12-02 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0