Karaktärer i ett ord

Jag och min syster (klicka på länken för att komma in på hennes blogg) tänkte beskriva karaktärer i OTH med ett ord!



Nathan: Omtänksam

Haley: Hjälpare

Jamie: Gullig och genomgod

Brooke: Kämpare

Julian: Kärleksfull

Skills: Rolig

Mouth: Förebild

Millie: Osäker

Clay: Målmedveten

Quinn: Snäll

Alex: Vänskaplig (vänskaplig betydde ju slamplig i säsong 4 ;) Nä, skämt åsido, hon ÄR snäll och vill väl även om det ibland blir fel)

*Uppdaterat*

Mia: Sprallig

Chase: Populär


Har jag missat någon? Tycker du något ord behöver bytas ut? Kommentera nedan! :)


Kommentarer
Anonym

Mia har du ju glömt :)

2011-03-19 15:14:34
Anonym

Vet du någon sida där man kan hitta nästan alla låtar till One tree hill? Jag tänkte att du kanske visste eftersom du vet ju så mycket om One tree hill. Förresten, din blogg är super :).

2011-03-19 15:27:31
Maja

Kul att du länkade till mig, får väl göra detsamma åt dig ngn gång. ;)

Btw, tycker fortfarande vi skulle ha skrivit snygg på Nate. ;)

2011-03-19 17:48:48
http://glitterintheair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0