Lagomt glad... ;P

Vet ni vem som packar väskan för att dra med James Lafferty till Florida Everglades nu?? Stephen Colletti! De ska spela in en dokumentär. Läste det på Twitter. Och Jana Kramer var häromdagen på Busch Gardens, som också ligger i Florida...



Vi har hus i Florida och mina föräldrar och syster ska åka dit på några veckor. Vi har varit på både Busch Gardens och Everglades tidigare när vi har varit i Florida så det är inte alldeles för långt borta från där vi bor. Jag hoppas bara att de inte är där samtidigt. :P haha. Fast Stephen packade väskan idag så jag tror de åker snart dit.

En gång när vi var där spelade Kate Voegele i Jacksonville, men det ligger på andra sidan Florida och skulle ta alldeles för lång tid att åka så jag kunde inte åka på hennes spelning då. :/





Kommentarer
Mikaela

Hej,

Alltså jag hittade till din blogg helt plötsligt. Jag måste erkänna att jag diggar den! Nu har jag en fråga; alltså har du träffat skådisarna från OTH? Tänkte på din header:)



Kram

2011-03-28 18:35:24
http://mikaelasstenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0