Okända bilder

Jag tänkte att jag skulle lägga upp några av alla okända bilder på skådespelarna som jag har hittat när jag googlade på youtube. Har inte sett någon av dessa bilder tidigare! :) Förhoppningsvis är de inte tagna av någon privat så att de inte ska visas, men eftersom de hittades på google antar jag att det är okej.

If these are private, I apologize!






(Den här bilden lade jag upp i inlägget om Honey grove också)






(Vad läskiga ögon Sophia hade här ;P)






(Den här tror jag är på skrivbordet inne på Red Bedroom
Records. Såg den när jag var där)





Lägger upp fler bilder en annan gång. =)

Svar på frågor kommer ikväll! :)

Kommentarer
Bella

Tänkte bara hojta till och säga att bild nr 2 är fake,det är en annan okänd kompis till sophia bush på originalet,det är bara någon som klippt in joys huvud :P märkte det för ett tag sedan när jag såg originalet

2011-04-02 04:03:24
http://teamkatycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0