OTH resumé 8x10

Avsnittet igår innehöll MÅNGA bra scener i min smak.

Brooke och Julians lista var så söt. Hur Julian fick tag i allting utan att hon visste om det och att de sedan gjorde allt. Scenen vid månen är inspelad på Wrightsville beach:



Scenen när Quinn kastade pistolen spelades också in där. På tal om den: Scenerna med Dan och Quinn, jag tyckte bättre om dem nu än första gången jag såg dem :) Att Dan inte uppmuntrade henne till att mörda var så bra, man märkte (som du kan läsa i inlägget om Dan) att han förstod konsekvenserna av det han hade gjort.

Jo, förresten! Början med låtsasbröllopet! Det tycker jag är småroligt. :D



Scenerna mellan Nathan, Jamie och Haley var också riktigt bra tyckte jag. Särskilt den första, i den syntes de vilken mysig familj de är. :D Att sedan Jamie och Nathan spenderade tid tillsammans var bra, och märkte ni kommentarerna som rörde saker som har hänt förut? Nathan sa bland annat "Stay away from everyone with Keller in the name" (eftersom hans professor heter Kellerman, och vi alla känner ju till Chris Keller :D). Han sa också "First tudor girl, now tudor son" ("Tudorgirl" var ju Haley, de har inte sagt "Tudorgirl" på länge! :D). Jamies tips kommer jag ta nytta av under min tenta nästa vecka. :D

Scenerna på Tric älskade jag. Mycket bra musik, med Erin och Kid Cudi, och roliga scener vid baren. Kul att de nämnde Twitter, och hade en Twittertävling. Annars brukar man inte få känslan av att de är kända tycker jag, men nu hade de ju fans! :)

Sist av allt: SLUTET! Jag blir alltid jätterädd när någon tittar rakt in i kameran, så jag rös till när Katie gjorde det.


Nästa avsnitt är ett stormavsnitt och det är GRYMT BRA!


Kommentarer
Emma

Jaa, avsnitt 11 är sjukt bra! Ett avsnitt där Mark verkligen visar vad han kan gå för när han vill köra de hederliga olycks-avsnitten. Förstörs liite av Quinns drama dock (som jag tycker blir lite väl overkligt till slut). Men resten är svin bra!

2011-03-14 19:46:34
http://www.premma.devote.se
Anna

Hej Malin.

Jag undrar om du vet var

2011-03-15 19:36:29
anna

Hej Malin.

Jag undrar om du vet någon bra sida där man kan titta på alla one tree hill avsnitten i säsong 8 men på engelska? Jag har bara sett upp till 17de avsnittet men det ska tydligen finnas 22?

Det kanske inte har kommit ut en, det 18de för jag har inte hittat det någonstans? Det verkar som om du redan har sett alla avsnitt så jag ber dig så mycket att ge mig ett tips, jag älskar one tree hill. det är min livsglädje och nu kan jag inte sluta se på det. jag vill hemskt gärna se resten av avsnitten på säsong 8. Är det möjligt? Jag vill hemskt gärna ha svar!



Häftig blogg föresten :D



kramkram

2011-03-15 19:40:21
Anna

Hej.

Vart kan man se resten av avsnitten i säsong 8? Jag antar att du har sett alla, och jag har sett upp till nr. 17 men det slutade så spännande att jag måste se resten, men hittar dem ingenstans! är det så att de inte har kommit ut någonstans än, eller vart kan man möjligen hitta dem?



Awesome blogg förresten :D



kram

2011-03-15 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0