Ravens

I det stora hela är jag inte så intresserad av sport, så händelserna kring Ravens har inte varit mina favoriter. Men utan Ravens skulle inte OTH ha varit detsamma, och mycket kring det har ändå gjort OTH till vad det är. Härliga relationer, bråk, drama, kärlek och allt runtomkring.



Det jag har undrat är om spelarna som inte har haft någon replik alltid varit samma spelare i Ravens... Har ni tänkt på det? Alltså Lucas och Nathans lagkamrater, om de varit samma skådespelare hela tiden.

Ravens Cheerleaders har man ju fått se en del av, så de tror jag har varit samma skådespelare i stort sett. Theresa har till exempel haft några repliker, och i avsnittet med Fantasy Boy Draft fick vi ju se en del av de som är cheerleaders i Ravens.




Förresten; http://www.ravenshoops.com som de ofta pratade om förut är en riktig hemsida! :D Men den är inte så uppdaterad.


Beskriv din favoritkaraktär här och vinn en plats i ett inlägg här på bloggen!

Kommentarer
Anonym

vet du varför det inte är något avsnitt av one tree hill idag ? :)

2011-03-27 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0