Taylor Swift = OTH-fan?

Jag är ett fan av artisten Taylor Swift. Hon verkar verkligen gilla One Tree Hill! hehe. Många av hennes låtar/musikvideor har någon koppling till OTH!

I hennes musikvideo till låten "Teardrops on my guitar" är Tyler Hilton (Chris Keller) med (han är "Drew" som hon sjunger om) och i "White Horse" spelas killen av Stephen Colletti (Chase).

För att inte tala om låten "Speak now"!! Har ni hört den? Texten får mig direkt att tänka på Lindsay, Peyton och Lucas, bröllopet när Peyton drömmer att hon ställer sig upp och säger åt Lucas att han inte får gifta sig med Lindsay.

Teardrops on my guitar



White Horse



Speak now

Kommentarer
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

hejsan, jag väntar fortfarande på texten om dig och OTH :) Glöm inte skicka inloggningen igewn då så jag kan sätta in det åt dig.



jag har varfit bortrest ett tag, de är därför jag inte hört av mig.



MVH

Ida Tallhed.



ps. om du inte vill ha text om dig och om OTH så kan jag ta bort inforutan.

2011-03-09 18:30:22
http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0