Telefonsamtal

Vad sällan man får se karaktärerna prata i telefonen i OTH, har ni tänkt på det? Jag tycker det vore kul att se att de ringer till karaktärer som inte visas på tv, som Lucas, Peyton, Taylor James, och andra som de tydligen har kontakt med men som vi inte märker av. Brooke ringde ju Sam en gång efter att hon hade flyttat, men avsnittet slutade ju med det om jag inte minns fel, så vi fick inte se mycket av det samtalet.



De ringer till karaktärer som de vill ska komma över till dem av någon anledning, men de ringer sällan av någon annan anledning... :P haha. De ringer sällan bara för att prata ;D

Bara en tanke jag fick... :)
Vem skulle du vilja se att någon karaktär ringde till?

Kommentarer
Julia

Jag skulle vilja att Haley ringer till Lucas och frågar hur han mår och så typ i säsong 8 :) annars att Brooke ringer till Peyton eftersom de var bästa vänner men nu pratar ju dom knappt om Peyton... :) ♥

2011-03-20 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0