The girl behind the red door

Har ni tänkt på att Brooke alltid var "The girl behind the red door" i säsong 1-4? Jag håller på att se en video som handlar om det smeknamnet (se videon här).

Hennes dörr var röd när hon bodde i huset som hon växte upp i, Lucas dörr var röd (tills han målade den svart av ilska för att hon hade sex med Chris Keller), och sedan när hon flyttade in i Nathan och Haleys lägenhet var även deras dörr röd! :D


INTE MIN BILD/NOT MY PICTURE

Jag gillar det smeknamnet på Brooke. Jag saknar smeknamnen på alla,  som "The girl behind the red door", "Tudorgirl" och alla andra smeknamn som de hade på varandra. :P Brooke hittade ju dock på många av smeknamnen :P

Vilket smeknamn gillade du bäst? Kommentera nedan!

Kommentarer
Bella

Tutorgirl som blev trudy gill när Brooke hade fixat haley ett falskt legg till hennes möhippa xD

2011-03-25 03:43:06
http://teamkatycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0