Wilmingtonfrågor och svar



Sophi
hade en fråga till mig:

Har du träffat dom i one tree hill? :D

Svar:
Japp! :D Bilder från resan kan du se om du bläddrar ned (under januari 2011 och december 2010) i kategorin Wilmington (förutom de som finns högst uppe på min blogg! :D). Jag träffade alla dem och såg Sophia Bush, Bethany Joy Galeotti, James Lafferty, Rob Buckley och några till i verkligheten!



Undertecknaren "othfan" ville veta:

hur hade du råd att åka till wilmington hade du sparat länge? har du drömt om att åka dit sen du var liten ( enda sen jag börja kolla på det har jag drömt om att få komma dit och se alla platser , och träffa skådespelarna) planerar du och vill du åka dit igen ? :) kram

Svar:
Hej! Jag hade jobbat under sommaren och sedan hade jag sparat pengar till resan! :D
Jag hade drömt om resan så länge. Dock inte sedan det började, för då tänkte jag inte ens på att det faktiskt fanns en stad där allting spelades in... haha. Jag upptäckte Wilmington år 2008 tror jag det var, och sedan dess har jag planerat en resa dit och varit på väg mer än en gång, men blivit stoppad av olika anledningar (mest för att jag inte fått betalt för assistenterna, men nu betalade jag dem). Nu kunde jag åka och blev sååå glad! :D Resan var helt underbar.



Jag vill så gärna åka dit igen, mitt hjärta finns verkligen i den staden nu. Tyvärr kostade resan väldigt mycket så det kommer dröja lite längre tid innan jag åker dit igen. :( Jag hoppas på att kunna åka dit åtminstone under år 2012, om inte tidigare! :D


Kommentarer
Anonym

gud va roligt! Jag undrar bara hur du träffade dom åkte du bara så va dom där?

Ha det bra kram

2011-03-07 15:31:59
http://somebodytobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0